8/31/2015

368. The XX - Shelter

I still want to drown, whenever you leave
Please teach me gently, how to breathe

 Dobry miesiąc próbowałam napisać cokolwiek, jednak za każdym razem wszystko pakowałam do roboczych i w ten sposób przybyło mi jakieś 10 głębokich rozmyślań, których nigdy nie opublikuję.
W sumie to od ponownego otwarcia bloga niewiele tutaj przybyło, niewiele się też zmieniło. A może zmieniło się dużo? Sama nie wiem, jak to określić.
Pojawiły się jakieś ciepłe uczucia.
Pojawił się też strach przed sobą, pojawiła się Svieta z workiem pozytywności, pojawiły się wątpliwości dotyczące rozpoczynającej się jutro sesji.
Może i delikatne zwątpienie.
Pojawiła się tęsknota, za nieznanym.
Pożądanie?
A może mylę pojęcia i to wszystko to tylko wymysł mojego pijanego organizmu.
A nie. Przecież już nie lubię alkoholu. Tylko te hipsterskie koktajle z owoców, wieczorową porą.
Nie złamałam się. To najważniejsze. I tak bardzo dobrze mi w swoim towarzystwie.

A Tobie ktoś kazał patrzeć przez różowe okulary?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się przemyśleniami.