12/24/2015

372. Florence + The Machine - Rabbit Heart (Raise it Up)

Bezsenność, szczególnie w Zamościu, jest równoznaczna z napływem weny, której ostatnimi czasy jest u mnie niewiele. Przykry stan, kiedyś mogłam pisać bez końca, teraz nawet nie umiem ubrać tego  co myślę i czuję w słowa.
Ale jestem, przybyłam jak syn marnotrawny na stare śmieci. Godzina prawie pierwsza dnia 24 grudnia. Wigilia.
Kolejna Wigilia w okrojonym składzie, kolejna bez śniegu, kolejna bez większych uniesień. Ot kolejna okazja żeby chwilę dłużej pobyć w najspokojniejszym miejscu na ziemi. Gdzie psychika zmniejsza obroty do minimum, ciało leży spokojne, a serce nabiera zdrowego rytmu. Lubię ten stan. Obok leży rozmruczana kota, co sprawia, że jest jeszcze przyjemniej.
Zamość. To miejsce jest naprawdę specyficzne, pełne magii, przyjemnych wspomnień, miłości i kotów. Ilekroć bym tu nie wracała, to zawsze zaskakuje tym co wnosi w moje wnętrze. Aż mam ochotę przyjemnie zamruczeć!

Przyda mi się odpoczynek, zdecydowanie.
Stres związany z pracą licencjacką był nie do zniesienia. Całe szczęście moja wspaniała promotorka rzuciła mi kilka rad, kilka ciepłych słów i kazała jechać do domu, lepić uszka i kompletnie odłożyć licencjat na bok. Bo to przejdzie, bo tak po prostu jest. I trzeba to zaakceptować.
A z akceptacją u mnie jest coraz lepiej, bo zaczęłam akceptować rzeczy i ludzkie przyzwyczajenia, które do pewnego momentu wzbudzały we mnie negatywne uczucia.
Bo tak po prostu jest. I nic na to nie poradzimy.
Każdy sobie rzepkę skrobie.

AAAAAA! Piosenka tytułowa?
12.12.2015 - Łódź - wspaniała Florence na scenie, wspaniała publika dookoła, genialny klimat, totalnie otwarte serducho na nowe doznania, muzyka, kwiaty, brokat. Perfekcja! Będę długo wspominała ten wieczór. Wyznania Flo cholernie mnie dotknęły. A tą piosenkę mianowałam swoim nowym życiowym hymnem. Bo ciągle walczę o to, żeby zostać dziewczyną z lwim sercem. I uda mi się, uda!

Oh, jak dobrze być w domu.
Oh, jak źle, kiedy się tęskni.
Do napisania niebawem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się przemyśleniami.